
Kiválósági központ2025.április 1-jén új szervezeti egység kezdte meg működését a Pannon Egyetemen: megalakult a Kiválósági Központ. A cél, hogy összehangolja a tudományos, stratégiai és minőségirányítási törekvéseket és olyan keretet biztosítson, amely hosszú távon erősíti az egyetem fejlődését.
Read more

Üzenet a GólyáknakÚj tanévünk elsőéveseit már augusztus végétől izgatottan várjuk, és bizony a gólyatábori napok után sem szűnik meg jó tanácsaink hada Hozzátok! Felsőbb évesként mi is ugyanolyan élességgel emlékszünk vissza első egyetemi napjainkra, kisebb-nagyobb nehézségeinkre, felmerülő tanácstalanságainkra. Íme tíz kicsi üzenet szerkesztőségünkből
Read more

35 éves a Humántudományi KarHarmincöt év nem csupán szám – történetek, arcok, órák, kérdések és válaszok sűrű szövete. A Pannon Egyetem Humántudományi Kara három és fél évtizede ad teret gondolatnak, dialógusnak, emberi és szakmai kapcsolódásoknak. E jubileum alkalmával nem statisztikákat és évszámokat mutatunk meg, hanem emlékeket, hangulatokat, személyes pillanatokat. Mit jelent itt lenni, itt tanítani, itt tanulni – egy karon, amely sokak számára nemcsak munkahely, hanem otthon is. Az ünneplés ezúttal belülről indul: oktatók és vezetők mesélnek arról, miért dobban meg a szívük az emberrel foglalkozó tudományok fontosságán gondolkodva.
Read more

Az Oktatói Kiválóság ÉrtékelésrőlA Pannon Egyetem számára kiemelten fontos, hogy a hallgatói visszajelzések beépüljenek az oktatás fejlesztés folyamatába. Az OKÉ az egyik legfontosabb eszközünk arra, hogy közvetlen képet kapjunk az oktatással kapcsolatos hallgatói tapasztalatokról. Ezek az értékelések hozzájárulnak az oktatás minőségének javításához, az oktatók támogatásához, valamint a képzések folyamatos megújításához. Fontos számunkra, hogy a hallgatók visszajelzései ne csak adminisztratív adatként jelenjenek meg, hanem valódi párbeszéd alapját képezzék.
Read more